تراکم نرده های گارد شاخ گوزنی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی با رنگ سفید کوره ای چه مزیتی دارد ؟
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
نمایش همه

حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی چه مزیتی دارند؟

حفاظ شاخ گوزنی حفاظی است که بایستی طبق اصول استانداردی رنگ آمیزی شود در هر دو روش رنگ آمیزی مایع یا پودری الکترواستاتیک که رنگ آمیزی گارد صورت میپذیرد مناسب است اما در روش رنگ آمیزی مایع که به صورت دستی رنگ آیزی میشود ممکن است برخی از قسمت ها رنگ آمیزی نشده و طی گذشت زمان حفاظ دچار پوسیدی شود اما در روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی به صورت پودری بوده و پس رنگ آمیزی در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار گرفته و پخته میشوند که ساختار و مقاومت حفاظ را بالا میبرد نبابراین حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی بسیار مقاوم بوده و قابل اجرت و نصب بر روی هر نوع دیواری میباشد

حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی چه مزیتی دارند؟

رنگ پودری الکترواستاتیک

این روش رنگ کاری که به روش جذب الکتریسیته انجام می پذیرد مخصوص فلزات میباشددر این روش محصولات فلزی پس از پاکسازی و شستشو وارد کابین های رنگ می شود.

رنگ پودری الکترواستاتیک در رنگ آمیزی محافظ شاخ گوزنی

استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک برای حفاظ

در این روش رنگ پودری به یک سطح از حفاظ پاشیده شده و با کمک الکتریسیته به تمام سطوح پاشیده میشود تا به صورت یکنواخت جذب فلز شود مقاومتفلز در اینروشدر نقابل شراایط جوی بسیار مقاوم بوده و طی مدت زمان طولانی بر اثر باد و بارن و غیره … از بین نمیرود.

حفاظ های شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی دارای طراحی‌های زیبا و جذابی هستند که به زیبایی محیط اطراف اضافه می‌کنند. این حفاظ ها در رنگ‌های متنوع و جذاب تولید می‌شوند و انتخاب رنگی که با محیط سازگاری دارد، می‌تواند جلب توجه کننده باشد.حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی به عنوان نوعی از حفاظ های فلزی، دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی هستند. این ویژگی باعث می‌شود که این حفاظ ها به مرور زمان تغییرات جزئی نیز نداشته باشند و در برابر عوامل طبیعی مقاوم باشند.

در نتیجه، حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیکی با مزیت‌های بسیاری همچون زیبایی، مقاومت در برابر شرایط جوی و ایمنی برخوردار هستند. علاوه بر این، نصب و نگهداری آنها بسیار آسان است و از لحاظ محیط زیستی نیز مفید هستند. انتخاب این نوع حفاظ می‌تواند به محیط زیست و ایمنی افراد در محیط‌های مختلف کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *