تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با ارتفاع زیاد و کم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
نصب حفاظ شاخ گوزنی برای پارکینگ
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
نمایش همه

عکس حفاظ شاخ گوزنی از نمای دور و نزدیک

شاخ گوزنی یکی از محصولات حفاظتی است که با میلگرد ساخته و تولید می شود ، حفاظ شاخ گوزنی از نمای دور و نزدیک به علت سادگی این حفاظ بسیار شیک و زیبا به نظر میرسند حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار و درب و همچنین به عنوان نرده حفاظ امنیتی مورد استقبال قرار گرفته که در ارتفاع های مختلف و استاندارد ۷۰ سانت ، ۹۰ سانت ، یک متر و یک متر و بیست ساخته و تولید می شود .حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به تراکمی که تولید می شوند قیمت های مختلفی دارند که از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند .

عکس حفاظ شاخ گوزنی از نمای دور و نزدیک

یکی از رایج‌ترین حفاظ‍‎های مورد استفاده روی دیوارهای شهر تهران، نرده های شاخ گوزنی میباشند و جزء نرده‌های بسیار زیبا دسته‌بندی می‌شوند .هزینه این نرده‌ها هم نسبت به نرده‌های سرنیزه ای کمی کمتر است. هر چند که برای این محصول هم محدوده قیمتی مشخصی برای آن تعیین نشده و قیمت نرده وابستگی بسیار زیادی به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع حفاظ مواد مصرفی و کیفیت تولید آن دارد.

عکس حفاظ شاخ گوزنی

مزایای نصب حفاظ شاخ گوزنی

  1. عبور از بالای حفاظ شاخ گوزنی غیر ممکن می باشد.
  2. خمکاری های در جهت های مختلف حفاظ شاخ گوزن مانع ایستادن در کناره های حفاظ میباشد .
  3. تراکم بالای نیزه ها نشان دهنده امنیت بالای حفاظ شاخگوزنی می باشد.
  4. تراکم نیزه های موجود در حفاظ های شاخ گوزنی قابل تغییر می باشد.
  5. در مورد عرض این حفاظ ها نیز به همین صورت می توان عمل کرد .
  6. قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی در هر یک متر محاسبه میشود .
  7. قیمت در هر متر نرده شاخ گوزنی و تراکم حفاظ شاخ گوزنی در هر دو متر محاسبه میشود .

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انتخاب‌های محبوب برای حفاظ‌کشی محوطه‌های مسکونی و تجاری است. این نوع حفاظ، با طراحی شکیل و منحصر به فرد خود، به محیط زیبایی می‌بخشد و همچنین امنیت مورد نیاز را فراهم می‌کند.

حفاظ شاخ گوزنی با طراحی منحصر به فرد و شکیل خود، به محیط زیبایی می‌بخشد. حفاظ شاخ گوزنی از جنس فلزی مقاوم و مستحکم ساخته شده است. این امر به معنای افزایش امنیت محوطه شما است. این حفاظ به راحتی نمی‌پذیرد و ورود افراد غیرمجاز را دشوار می‌کند.حفاظ شاخ گوزنی به دلیل مواد با کیفیتی که در ساخت آن استفاده می‌شود، دارای دوام بسیار بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *